FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia (opłacone lub płatne przy odbiorze) wysyłamy za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej:

  • FedEx - złożone do godz. 17.00 najczęściej wysyłamy tego samego dnia (roboczego)*.
  • DPD - złożone do godz. 12.00 najczęściej wysyłamy tego samego dnia (roboczego)*.

* Pozostałe zamówienia wysyłamy następnego dnia roboczego. 

Standardowy czas wysyłki: jeden dzień roboczy.

Koszt wysyłki na terenie Polski (FedEx, DPD):

  • zamówienia powyżej 100 zł - GRATIS!
  • zamówienia (opłacone przelewem lub PayU) do 100 zł - 9,90 zł.
  • zamówienia (pobrania) do 100 zł - 11,90 zł.
1

Konto bankowe: BANK ZACHODNI WBK S.A.
91 1090 1072 0000 0001 1567 0303
 
Dane firmy do przelewu:
AVEBIO Małgorzata Tomaszewska
ul. Gdańska 64/11
85-021 Bydgoszcz
 
W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia. Przyśpieszy to znacznie zaksięgowanie płatności a co za tym idzie szybką wysyłkę.

2

Nie musisz zakładać konta aby złożyć zamówienie.

3

Jeśli zauważysz uszkodzenie/wyciek kosmetyku przy odbiorze przesyłki spisz od razu z kurierem protokół szkody i prześlij go nas. Jeśli zauważysz uszkodzenie po otwarciu przesyłki, zrób zdjęcie uszkodzonego produktu lub produktów i prześlij zgłoszenie wraz ze zdjęciem do nas. Rozpatrzymy reklamację najszybciej jak to możliwe.

4

Nie, kosmetyki AVEBIO nigdy nie były i nie są testowane na zwierzętach. Zasada ta dotyczy także surowców, z których tworzone są produkty. Jednocześnie informujemy, iż na terenie UE od 2013 roku obowiązuje bezwzględny zakaz testowania zarówno gotowych produktów kosmetycznych jak i poszczególnych składników i surowców. http://europa.eu/rapid/press-release_IP-13-210_pl.htm

5

W AVEBIO wykorzystujemy surowce pochodzące dosłownie z całego świata. Dokładamy szczególnych starań, aby surowce pochodziły z upraw ekologicznych i posiadały certyfikaty naturalności (Soil Association i EcoCert). Skuteczność działania wybranych surowców została potwierdzona licznymi badaniami.

6