FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Zamówienia (opłacone lub płatne przy odbiorze) wysyłamy za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej:
- FedEx - złożone do godz. 17.00 najczęściej wysyłamy tego samego dnia (roboczego)*.
- DPD - złożone do godz. 12.00 najczęściej wysyłamy tego samego dnia (roboczego)*.
* Pozostałe zamówienia wysyłamy następnego dnia roboczego.
Standardowy czas wysyłki: jeden dzień roboczy.
Koszt wysyłki na terenie Polski (FedEx, DPD):
- zamówienia powyżej 100 zł - GRATIS!
- zamówienia (opłacone przelewem lub PayU) do 100 zł - 9,90 zł.
- zamówienia (pobrania) do 100 zł - 11,90 zł.
Konto bankowe: Santander Bank Polska S.A.
91 1090 1072 0000 0001 1567 0303
Dane firmy do przelewu:
AVEBIO Małgorzata Tomaszewska
ul. Gdańska 64/11
85-021 Bydgoszcz
W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia. Przyśpieszy to znacznie zaksięgowanie płatności a co za tym idzie szybką wysyłkę.
Jeśli zauważysz uszkodzenie/wyciek kosmetyku przy odbiorze przesyłki spisz od razu z kurierem protokół szkody i prześlij go nas. Jeśli zauważysz uszkodzenie po otwarciu przesyłki, zrób zdjęcie uszkodzonego produktu lub produktów i prześlij zgłoszenie wraz ze zdjęciem do nas. Rozpatrzymy reklamację najszybciej jak to możliwe.
Nie, kosmetyki AVEBIO nigdy nie były i nie są testowane na zwierzętach. Zasada ta dotyczy także surowców, z których tworzone są produkty. Jednocześnie informujemy, iż na terenie UE od 2013 roku obowiązuje bezwzględny zakaz testowania zarówno gotowych produktów kosmetycznych jak i poszczególnych składników i surowców. http://europa.eu/rapid/press-release_IP-13-210_pl.htm
Do produkcji naszych eko kosmetyków wykorzystujemy surowce pochodzące dosłownie z całego świata. Dokładamy szczególnych starań, aby surowce pochodziły z upraw ekologicznych i posiadały certyfikaty naturalności (Soil Association i EcoCert). Skuteczność działania wybranych surowców została potwierdzona licznymi badaniami.